Touchpoint
Sampling
Najlepszą formą reklamy jest osobiste doświadczenie produktu
Czytaj więcej
Touchpoint Sampling - docieraj tam, gdzie Twoi klienci naprawdę są.

Sampling pozostaje jednym z najskuteczniejszych narzędzi budowania relacji z konsumentami.

Dzięki Touchpoint Samplingowi Twoje próbki produktów lub pełnowartościowe produkty trafią bezpośrednio do rąk właściwych osób – w momentach i miejscach, które naprawdę mają znaczenie dla decyzji zakupowych.


Na czym polega Touchpoint Sampling?

🔗 Sampling osadzony w codziennym życiu konsumenta:

+ Dystrybucja w naturalnym otoczeniu grupy docelowej
– np. sklepy sportowe, sieci retail, biura, siłownie, studia jogi, butiki modowe, sklepy z winami, restauracje gourmet, przesyłki e-commerce.

+ Partnerski charakter współpracy – partnerzy chętnie przejmują rolę jakościowej dystrybucji, ponieważ próbki są dla ich klientów atrakcyjnym benefitem. W efekcie, Twoja próbka/produkt wzmacnia pozytywne doświadczenie zakupowe i buduje wartość dodaną dla odbiorców.

Przykład, jak to działa - próbka z nowym zapachem perfum.
Docieramy do entuzjastek/entuzjastów beauty, mody i lifestyle'u – w przestrzeniach idealnie dopasowanych kontekstowo do samplowanego produktu. Najlepsze kanały partnerskie to salony kosmetyczne, butiki modowe, perfumerie, sklepy fryzjerskie, concept store’y, spa i salony wellness.



Touchpoint Sampling to precyzyjne dotarcie i niski koszt wypróbowanie Twojego produktu=wysoki ROI z akcji samplingowej.  

+ Precyzyjne targetowanie -
segmentacja w oparciu o takie kryteria, jak socjo-demografia, zainteresowania, lifestyle.
+ Wysoki trial rate - dzięki dotarciu do atrakcyjnej grupy docelowej w korelacji z Point-of-Interest
+ Brak re-samplingu - charakter dystrybucji wyklucza wręczenie sampli kilkukrotnie tej samej osobie
+ Consumer Insights - możliwość implementacji online'owego badania post-trial, które może wesprzeć Ciebie w zrozumieniu prefencji i zachowań Twoich klientów i
+ Digital & Social Engagement - zaangażowanie partnerów i klientów w SM -> Earned Media dla Twojej marki

Sprawdź, jak Twój produkt może trafić w najlepsze ręce.

Oferujemy pełny zakres usług, który gwarantuje nie tylko pozyskanie atrakcyjnych partnerów dystrybuujących, skuteczne i efektywne przeprowadzenie akcji, ale także umożliwi uzyskanie cennego insight'u dla Twojej marki insight'u.  

Koncepcja: opracowanie koncepcji akcji, selekcja kanałów kanałów dystrybucji, przygotowanie badania post-trialowego.
Kanały dotarcia: pozyskanie partnerów, pisemny briefing i umowa, negocjacje w zakresie dodatkowego wsparcia akcji (online, social).
Realizacja i QA: wsparcie w produkcji, konfekcji i logistyce materiałów wspierających akcję, koordynacja, kontrola i QA kampanii.
Raportowanie: raport ilościowy i jakościowy, dokumentacja fotograficzna po zakończonej akcji, ewaluacja badania post-trialowego.

Sprawdź przykładowy projekt: