Rosnąca konkurencja między destynacjami turystycznymi wymaga od podmiotów odpowiadających za promocję i rozwój turystyki coraz większych nakładów finansowych. Budżety marketingowe jednak nie zmieniają się lub wręcz maleją.
Przedstawiciele branży turystycznej muszą szukać więc kreatywnych i efektywnych kosztowo rozwiązań,aby sprostać wyzwaniom stojącym przed branżą.
Ekskluzywność i jakość – umożliwiliśmy dwóm Partnerom premium wykorzystanie synergii i zabłyśnięcie wspólnym blaskiem. Tyrol x S’portofino - to absolutny Perfect Match.
Tyrol uzyskał dostęp do atrakcyjnej grupy docelowej z segmentu premium i efektywne kosztowo narzędzie do budowania świadomości swojej marki turystycznej na polskim rynku.
Dzięki partnerstwu, S’portofino znacznie obniżyło koszty marketingowe (koszt przygotowania sesji wizerunkowych: FW’21 - Stubai, FW’22 – Pitztal, aktywacje sprzedażowe i influencerskie, atrakcyjny i neutralny kosztowo fundusz nagród).
Nie organizujemy krótkotrwałych randek na Tinderze. Naszym celem jest łączenie bratnich dusz i tworzenie trwałych, efektywnych relacji.