Głównym zadaniem, które postawił przed nami Kaufland, było pozyskanie atrakcyjnych benefitów partnerskich od jednego partnera jednocześnie na kilku rynkach, na których dostępny jest program.
Zidentyfikowaliśmy i przeanalizowaliśmy możliwości partnerstw na poszczególnych rynkach, zdefiniowaliśmy listę potencjalnych partnerów, którzy stanowią potencjał dla Kaufland Card i gwarantują realizację postawionego celu.
Nawiązaliśmy szereg prestiżowych partnerstw z wiodącymi markami, zapewniając skalowalny i zgodny z potrzebami biznesowymi model dla Kaufland INT oraz atrakcyjne benefity partnerskie i wartość dodaną dla Klientów w PL, CZ, SK, BG, RO.
Pozyskaliśmy znane i silne marki, które dostarczyły wyjątkowe rabaty dla użytkowników, umożliwiając im tym samym zaoszczędzenie na produktach i usługach: z których korzystają na co dzień; które są częścią ich pasji i hobby; oferujących ekscytujące doświadczenia i przeżycia.
Jesteśmy jedyną firmą na polskim rynku specjalizującą się w partnerstwach marketingowych i sprzedażowych. Jako naturalni Brand Matchmakerzy posiadamy rozległą sieć kontaktów wśród ekspertów z obszaru marketingu, sprzedaży i rozwoju biznesu, którzy są otwarci na współpracę.
Dzięki naszemu doświadczeniu i skutecznym metodom działania możemy szybko i efektywnie stworzyć atrakcyjny program benefitów partnerskich oraz narzędzie wspierające pozyskiwanie nowych Klientów, a także budowanie ich zaangażowania i lojalności.