
Marketerzy mierzą się z kilkoma kluczowymi barierami w realizacji kampanii partnerskich: trudnościami w pozyskaniu wartościowych i dopasowanych partnerów, brakiem wystarczającego know-how, ograniczonymi zasobami oraz niepewnością co do realnego „partner-fit”. Często skutkuje to barierami w pozyskaniu właściwych partnerów i brakiem efektywnych i trwałych kooperacji marketingowych.
Stworzyliśmy unikalny format, zarezerwowany wyłącznie dla przedstawicieli marek gotowych do wspólnych akcji cross-marketingowych. W każdej z 3 edycji w wydarzeniu wzięło udział 40 uczestników, którzy odbyli po 8 wcześniej zaplanowanych, 25-minutowych spotkań face-to-face online z potencjalnymi partnerami, których dopasowaliśmy uwzględniając kluczowe kryteria: marka (wizerunek i wartości), produkt (dopasowanie i korzyści dla klientów), strategia (zasięg, cele i grupa docelowa).
Każdy uczestnik otrzymał przed spotkaniem pakiet praktycznych materiałów, ułatwiających poruszanie się po najczęściej wykorzystywanych technikach partnerstw marketingowych.
Postawiliśmy na merytoryczne przygotowanie i maksymalną efektywność. Do każdego spotkania zaproponowaliśmy świeże, innowacyjne pomysły możliwe do późniejszego wykorzystania, tak aby rozmowy od początku miały charakter praktyczny i inspirujący. Dzięki temu uczestnicy mieli szansę usiąść przy stole z prawdziwym „Perfect Match” – partnerem, z którym mogli rozpocząć realną współpracę opartą na wspólnych celach i wartościach.
Całość wydarzenia zagwarantowała markom solidny i dobrze ukierunkowany start w świat kooperacji marketingowych.